Regulamin współpracy hurtowej – DEEMDE sp. z o.o.

1. Postanowienia ogólne

  • Hurtownia DEEMDE sp. z o.o., z siedzibą w 45-528 Opole, ul. T. Boya-Żeleńskiego 10, NIP: 7543167067, REGON: 369049546, prowadzi sprzedaż hurtową produktów (dalej „Towary”) za pośrednictwem strony internetowej https://b2b.deemde.pl/.

  • Regulamin określa zasady współpracy z Klientami hurtowymi (dalej „Klient”) posiadającymi działalność gospodarczą.

  • Korzystanie z usług Hurtowni oznacza akceptację zasad współpracy.

2. Rejestracja

  • Współpraca możliwa jest po zarejestrowaniu konta hurtowego i jego aktywacji. Po poprawnej weryfikacji firmy, administrator przyznaje dostęp do panelu zamówień hurtowych.

  • Rejestracja wymaga podania prawdziwych danych, w tym numeru NIP i danych kontaktowych.

  • Konto jest przeznaczone wyłącznie dla podmiotów prowadzących działalność gospodarczą.

3. Składanie zamówień

  • Zamówienia można składać poprzez stronę internetową.

  • Minimalna wartość zamówienia wynosi 1 PLN netto.

  • Hurtowni przysługuje prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej zawarcia. Odstąpienie od Umowy Sprzedaży w tym wypadku może nastąpić bez podania przyczyny i nie rodzi po stronie Klienta żadnych roszczeń w stosunku do Hurtowni.

4. Ceny i rabaty

  • Ceny towarów podawane są w PLN netto i mogą być uzależnione od poziomu zakupów lub rodzaju Klienta oraz rodzaju asortymentu.

  • Hurtownia zastrzega sobie prawo do zmiany cen bez uprzedzenia wynikających ze zmiany kursu walut, podwyżek u dostawców, przepisów celnych, skarbowych i innych zmian w przepisach prawa.

  • Ceny, rabaty oraz dostępność towaru jest informacją handlową i nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art 66 par. 1 kodeksu cywilnego

  • Hurtownia nie będzie sugerowała ani wpływała na ceny sprzedaży detalicznej. Podane ceny detaliczne w panelu zamówień hurtowych należy rozumieć jako podstawę do udzielania przyznanego rabatu hurtowego.

5. Formy płatności

  • Dostępne formy płatności: Przelew bankowy, płatność za pobraniem u kuriera, przelew online

  • Standardowy termin płatności: 7 dni od daty wystawienia faktury.

  • W przypadku opóźnienia w płatności Hurtownia zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji kolejnych zamówień.

  • Hurtownia ma prawo ograniczyć dostępne sposoby płatności, w tym także wymagać dokonania przedpłaty w całości albo części i to niezależnie od wybranego przez Klienta sposobu płatności oraz faktu zawarcia Umowy Sprzedaży. W przypadku faktur wystawionych z odroczonym terminem płatności brak zapłaty będzie skutkował naliczaniem odsetek ustawowych.

6. Dostawa

  • Dostawa realizowana jest za pośrednictwem przewoźnika FEDEX, INPOST lub odbiór osobisty bądź własnym przewoźnikiem.

  • Koszt dostawy ponosi Klient, chyba że strony ustalą inaczej.

  • Standardowy termin realizacji zamówienia wynosi 1 dzień roboczych od momentu zaksięgowania płatności.

  • W przypadku opóźnień Hurtownia informuje Klienta niezwłocznie o nowym terminie realizacji.

  • Odbierając dostarczoną przez Dostawcę przesyłkę z Towarem Klient obowiązany jest ją zbadać, a jeżeli stwierdził, że w czasie Dostawy nastąpił ubytek lub uszkodzenie Towaru, obowiązany jest dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności Dostawcy (art. 545 § 2 Kodeksu cywilnego). W przypadku uszkodzenia przesyłki Hurtownia wymaga od Klienta sporządzenia protokołu szkody w obecności Dostawcy oraz niezwłocznego poinformowania o tym Hurtownię. Reklamacje w zakresie uszkodzeń powstałych w trakcie Dostawy złożone przez Klienta bez załączonego protokołu szkody nie będą rozpatrywane.

  • Hurtownia zgodnie z art. 548 kodeksu cywilnego nie odpowiada za szkodę w transporcie czy przypadkową utratę przesyłki.

7. Reklamacje i zwroty

  • Klient ma prawo do reklamacji w przypadku wad towaru lub niezgodności z zamówieniem.

  • Hurtownia ponosi odpowiedzialność w stosunku do Klienta tylko za typowe szkody przewidywalne w momencie zawarcia umowy i nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraconych korzyści. Hurtownia nie ponosi także odpowiedzialności za opóźnienie w przewozie przesyłki.

  • Wszelkie braki w dostawie należy zgłaszać niezwłocznie (w tym samym dniu lub następnym) po otrzymaniu Dostawy drogą mailową lub telefoniczne.

  • Towary zwracane w ramach reklamacji muszą być odpowiednio zabezpieczone do transportu.

  • Na podstawie art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego, odpowiedzialność Hurtowni z tytułu rękojmi za produkt wobec klienta niebędącego konsumentem zostaje wyłączona.

8. Obowiązki klienta

  • Klient zobowiązuje się do wykorzystywania zakupionych Towarów wyłącznie w ramach prowadzonej działalności gospodarczej.

  • Klient nie może odsprzedawać Towarów w sposób sprzeczny z prawami autorskimi, znakami towarowymi lub zasadami hurtowni.

  • Klient odpowiada za prawidłowe przechowywanie i transport towarów zgodnie z ich charakterystyką.

9. Ochrona danych osobowych

  • Dane osobowe Klienta przetwarzane są zgodnie z RODO.

  • Klient ma prawo dostępu do swoich danych, ich poprawiania oraz żądania ich usunięcia.

10. Postanowienia końcowe

  • Hurtownia zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu; zmiany obowiązują od momentu publikacji na stronie internetowej.

  • Wszelkie spory powstałe pomiędzy Hurtownią a Klientem zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Hurtowni.

  • W sprawach nieuregulowanych regulaminem stosuje się przepisy Kodeksu cywilnego.

(ostatnia aktualizacja 29.08.2025)